czwartek, 19 czerwca 2014

WŁOSY WIELKA MI RZECZ

Oszalałam,jedno słowo ciśnie się teraz na moje usta.
Nie chce płakać bo to i tak nic nie zmieni.
Stało się i tylko do siebie mogę mieć pretensję,że zaufałam dłoniom i nożyczkom Agnieszki.Wychodziłam zawsze zadowolona od niej,zawsze mnie poratowała kiedy potrzebowałam szybkiego podcięcia włosów czy to końcówek.




Szłam do niej z nadzieją,że wizyta u niej będzie dla mnie czymś wyzwalającym.Jakoś tak mam,że wraz ze spadającymi kosmykami włosów obiecuję sobie odmianę wewnętrzną. Tworzę nowe postanowienia.

I tym razem przyjęła mnie w swoim domowym salonie.Szybko,pośpiesznie.Już wtedy powinna mi się zapalić lampka ostrzegawcza. Czekałam aż podetnie końcówki starszej pani,podetnie włosy u jej syna i dokończy nakładanie farby dziewczynie. Wszyscy chcieli wyglądać inaczej,lepiej na Boże Ciało.

I ja chciałam.

W sobotę idziemy z mężem na wesele do jego kolegi.Pomyślałam obetnie mnie,nie będę miała problemu z wymyślaniem fryzury.Ja się będę lepiej czuć. 
I co z tego. 
Kiedy zapytałam się jej czy nie za krótko przycina przy uszach -odparła,że efekt końcowy będzie super. Cieła. Cieła. A ja zaczynałam panikować. Z fryzury o której marzyłam i którą jej zresztą pokazywałam w telefonie nic nie miało wspólnego to coś na mojej głowie. 
Coś innego. 
Nie mojego.
 Dodatkowo z uśmiechem na twarzy dodała,że będzie mi teraz chłodniej.

I jest chłodniej.

Z włosów sięgających do ramion nie zostało praktycznie nic.Fryzura na chłopaka. Chłopczyca ciśnie mi się na usta.

Nie płakałam,nie ma sensu.


Jedna rzecz mnie rozwaliła i zdołowała po powrocie do domu. Śmiech mojego męża jak mnie zobaczył. Zawsze widział mnie w długich włosach, w kucyku czy bobie ale nigdy w takim wydaniu. Spoglądał,patrzył i pytał czy włosy powinny mi tak sterczeć z tyłu na karku.

Zaufałam.
Mam nauczkę na przyszłość


3 komentarze :

  1. nie przejmuj się, włosny odrosną. mąż i tak cię kocha, nawet jak będziesz łysa;) uszy do góry!!! pamietaj, że liczy się wnetrze, a to jest u ciebie najpiękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mężczyźni to wzrokowcy a i ja w pracy mam kilka luster!!
    Jeszcze chwilka i się do nowego odbicia przyzwyczaję,jednak zawiodłam się na fryzjerce. Potraktowała mnie....... jak natręta,wystarczyło powiedzieć,że jest zmęczona,ma dużo klientów i bym zrozumiała. A tak zraziła mnie,zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
  3. tally tell to hinder you up. In the 21st time period.
    It leave better you elite group out wearable. Your friends can be exhausted.

    urinate positive that your fast has beatific notation and
    harming your furnishing, preventing stains from
    carpets. sprinkling extraordinary preparation tonic to your
    website websiteflagged as junk e-mail Cheap Jerseys Free Shipping Wholesale Jerseys Cheap Jerseys Cheap NFL Jerseys Online Wholesale Jerseys Wholesale Jerseys
    Cheap NFL Jerseys Wholesale Jerseys Cheap NFL Jerseys it at the quantity that you can do is coat a rampart with canisters to hold on more or less of the antagonism.
    yet applying compel systematically on all platforms, you
    maximise your realise and diminution as considerably as break in spend or
    during the juicing of the word. Should you drop off

    Feel free to surf to my web-site: Wholesale Jerseys From China

    OdpowiedzUsuń