sobota, 3 stycznia 2015

JESTEŚ WSZYSTKIM

Mężu przedwczoraj był Twój dzień.

Dzień TRZYDZIESTYCH URODZIN.

Chciałabym abyś wiedział,że JESTEM tuż obok,zawsze przy Twym ramieniu,że już od ponad 5 lat działamy w duecie.NIEROZŁĄCZNIE:-)

Ja wiem jak bardzo się starasz,jak wiele Cię wysiłku kosztuje abym spała spokojnie u Twojego boku.I chociaż nie szczędzę Ci gorzkich,czasem niesprawiedliwych słów wiedz,że CIĘ KOCHAM.Piszę to szczerze:-)


KOCHAM CIĘ ZA TO,że uczyniłeś mnie swoją połówką,że zechciałeś zaryzykować znajomość,związek ze mną i podjąć się życia przy mym boku.

Tak wiem,że nie raz i nie dwa dałam Ci nieźle popalić ale Ty wiesz,że robię,myślę,mówię dużo pod wpływem chwili,impulsu.Już taka jestem i choć staram się zapanować nad tym różnie wychodzi.I za to Cię przepraszam.

KOCHAM CIĘ ZA to,że uczyniłeś mnie MATKĄ,że udało nam się stworzyć coś tak wspaniałego i idealnego jak nasz synek a teraz kiedy oczekujemy kolejnego synka moja miłość do Was,do moich mężczyzn rośnie z każdym dniem,kopniakiem czy całusem od Szymka. 

Razem tworzymy coś fajnego,razem jesteśmy w stanie góry przenosić i cały świat zawojować.

Czego Ci  życzę w dniu Twoich urodzin?

Tylko tego abyś więcej korzystał i czerpał z ojcostwa.
Abyś się szybko odnalazł w nowej rzeczywistości i potrafił postawić mnie do pionu.Abym nigdy nie zwątpiła w Ciebie i Twoją miłość.Chciałabym móc codziennie zatracać się w Twych ramionach i patrzeć wiecznie w Twoje oczy.

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOCHANIE

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz