sobota, 5 stycznia 2013

Przygarnę

Nie wiem czy wiecie ale w Teleexpressie poinformowano, że jest do
 odbioru niechcianych 17 milionów. 

Zgłaszam się Panie Orłosiu.
Już,
natychmiast,
zaraz
Już mam nawet plan jak je zagospodarować 
tylko mi dajcie je,
 dobrze chociaż kawałeczek,
nie jestem zachłanna
Ciut
kapkę 
odrobinę

 (źródło: sieć)

Zresztą, która z nas nie chciała by się przytulić do takiej góry pieniążków.
Ja osobiście nie mam szczęścia w grach liczbowych, zresztą w niczym nie mam szczęścia. Raz udało mi się trafić trójkę w kumulacji 36milionów.
Kolejki do kolektury były wtedy ogromne, ludzie stali, dumali, typowali. Ja zawsze jakoś nie miałam swoich typów i podchodząc do Pani w okienku czy to też Pana mówiłam na chybił trafił. Tak więc wygrałam 25zł, dobre i to chociaż mąż, który podśmiewywał się ze mnie i mojego przesadnego optymizmu sam zaczął nerwowo przeglądać los w poszukiwaniu zabłąkanej czwartej cyferki.
Niestety
trudno się mówi
Nie tym razem, 
poczekam

Teraz mam swoje ukochane cyfry, pewnie tak jak większość z Was, datę narodzin naszych pociech.
 Prawda?

Tak sobie myślę co ja bym zrobiła z taką górą pieniążków, jak bym je wykorzystała. 

Na pewno:
  • zabezpieczyłabym synka materialnie, część byłoby odłożone na studia, edukację
  • kupiłabym w Warszawie mieszkanie, pewnie jeszcze taką letnią daczę w Zakopanem aby budząc się rano widzieć piękne widoki, napawać się pięknem natury
  • nigdy nigdzie nie wyjechałam w podróż nawet poślubną, może zatem Chorwacja, Paryż, Tunezja- a może kupiłabym sobie prywatną wyspę?Tylko nasza Trójka:-D na niej. Kusząco brzmi prawda?
  • na pewno zabezpieczyłabym finansowo rodzinkę, moich rodziców, siostrę, teściów- im też się należy za wkład w nasze wychowanie, a wiedzcie,że z mężem niezłe dranie byliśmy w wieku szkolnym (zasłyszane od rodziców)
  • ja mając taką kasę już bym się nie martwiła brakiem prawka, kupiłabym sobie ośrodek Word i zdawała dotąd aż by mnie przepuścili, chyba, że minister transportu byłby moim kolegą i pomógł by mi( szepną słowo gdzie trzeba) a ja w zamian pomogłabym łatać dziury w naszych polskich drogach, kasa byłaby dobrze spożytkowana:-D
  • jak prawko to i samochód- mój ukochany wóz byłby, wygodny, bezpieczny, rodzinny a drugi dla M. bardziej zwrotny, szybszy
  • na pewno dokończylibyśmy remont naszego gniazdka, bo jak wiadomo w domku najlepiej, a w nim wymarzone piękne łóżko małżeńskie, wymarzony kominek w sypialni, łazienka z dużą wanna
  • jejku znając mnie wykupiłabym wszystkie zabawki w okolicy, nie potrafię sobie, synkowi odmówić kolejnej grzechotki, misia- nawet podjęłam postanowienie noworoczne w tej kwestii- ograniczam się i kontroluję swoje wydatki
  • jestem kobietą z prawdziwymi, pełnymi kształtami, brakuje mi sklepów z odzieżą w rozmiarze powyżej 44 w mojej okolicy a w galeriach same świecówki. Nie ma w czym tak naprawdę wybierać, więc część kapitału zainwestowałabym w firmę odzieżową (zatrudniłabym w niej projektantów, stylistów, którzy by tworzyli coś fantastycznego niekoniecznie tylko na dziewczyny o idealnych kształtach) 
  • wspomagałabym akcje charytatywne
Mogłabym tak w nie skończoność wymieniać, ale niestety nie posiadam przy sobie takiej gotówki, a jeśli nawet bym ją jakimś magicznym sposobem wygrała, podejrzewam, że nie odebrałabym takiej nagrody. Za dużo ludzi, za duże niebezpieczeństwo a nasze społeczeństwo jest niestety zawistne a ludzie bardzo pamiętliwi.

Tak więc w tym nowym 2013 roku mam nauczyć się lepiej gospodarować swoimi, naszymi pieniążkami, żeby chociaż jedno moje marzenie zrealizować.

A wy jakie macie marzenie? 
Jakbyście takie pieniążki spożytkowały?

5 komentarzy :

  1. własna wyspa brzmi nieźle;) a tak poważnie, nie mam szczęścia do gier, więc nie myślę o tym cobym chciała. jak wygram to wtedy na spokojnie pomyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj słyszałam o tym i moja wyobraźnia też ruszyła. Ale tak szczerze nigdy bym nie chciała wygrać aż takich pieniędzy, starczyłoby mi tak 5 milionów. Trochę bym rozdała, trochę zainwestowała, mieszkanko w Zakopcu koniecznie i spłata kredytu. Ale najpierw bym podróżowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę spełnienia choć jednego z podpunktów :) nawet bez wygranej

    OdpowiedzUsuń
  4. I ode mnie życzenia by Twoje marzenia się spełniły :)
    A moje hmm... podróż w najdalsze zakątki świata i drewniany domek w górach :)

    OdpowiedzUsuń