środa, 30 stycznia 2013

Kilka faktów o sobie

 
Jestem to winna kilku blogującym Mamom 
za to,że zechciały rozgościć się w Moim,Naszym świecie.
Że doceniły mnie i pozostały praktycznie od początku mojej przygody z blogowaniem do tej pory.

DZIĘKUJĘ

DZIĘKUJEMY

Czuję się dzięki Wam dowartościowana i pewniejsza siebie. 


Po naszym blogowym świecie krąży zabawa


 


Szczegółowe zasady są takie, że każdy nominowany blogger powinien:

-podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,

-pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,

-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
-nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,

-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
 
Tak wiec dziękuję wspaniałym kobitkom:
Ani 
 

Jesteście gotowe? 
 
Wygodnie siedzicie?
 
Tak więc zaczynamy zabawę.
 
7 faktów z mojego życia:-)
 
1. Jestem straszną gadułą. Mogłabym gadać, gadać i jeszcze gadać. 
Praktycznie na każdy temat mam swoje zdanie. 
Mąż czasami ma mnie dość, kiedy zmęczony chciałby troszeczkę się przespać a ja "atakuje"go swoim monologiem. 
No cóż wiedział o tym przed ślubem:-)
 
2. Fakt drugi jest taki, że nie lubię, nie umiem i nie potrafię przepraszać.
 Jeśli popełnię gafę, błąd wygodniej, łatwiej mi jest coś naprawić kupić niż przeprosić.
 
3. Mam całą kosmetyczkę lakierów do paznokci przeważnie w kolorze czerwieni i uniwersalnego pastelu. 
Nic w tym dziwnego powiecie. 
Każda tak ma,
 ale ja od ponad roku nie pomalowałam paznokci. 
Przerzucam, wyrzucam po terminie. 
A znając mnie jak wrócę do pracy kupie nowe.
 Typ zbieracza chomikarza ze mnie.
 
4. Potrafię każdą potrawę, ciasto, masę sknocić, zepsuć.
 Kocham  gotowanie ale czasami jak mi się coś nie uda
 to lepiej nie podchodzić- 
GRYZĘ. 
Kiedyś, na święta z tej bezradności rozpłakałam się. 
Wariatka  z wahaniami nastrojów ze mnie.
 
5.Uwielbiam czytać. 
Pamiętam jak chodziłam jeszcze do szkoły podczas jednego wieczoru a raczej nocy przeczytałam "Samotność w sieci" Wiśniewskiego. 
Jak mnie coś wciągnie to na całego.
 Mogę nie jeść, pić tylko czytać.
 
6. Uwielbiam spać w podkoszulkach, koszulkach męża:-)
Mam koszule nocne ale jakoś mi się cieplej na serduszku robi jak mam na sobie coś jego.
 
7. Uwielbiam kolczyki i pierścionki z cyrkoniami. 
Uważam,że takie małe kamyczki przynoszą mi szczęście.

 
I zapraszam każdą chętną osobę do zabawy i odsłonięcia kawałeczka siebie.

 
A dziewczynom jeszcze raz dziękuję za docenienie moich bazgrołów.
Mam nadzieję, że poznamy się lepiej:-)

4 komentarze :

  1. W punkcie 1,4,5 mam tak samo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie fakty powinno się częściej pisać o sobie;)
    Fajnie się czyta, miła osóbka z Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. switnie sie czyta twojego bloga :)bende zagladac :)

    OdpowiedzUsuń