wtorek, 18 grudnia 2012

Kocham liczbę 7

Muszę się pochwalić, jestem taka dumna, że aż mnie rozpiera:-)
Wiem, że mój trud opłaca się, widać to, 
 CZUĆ TO:-)





Byliśmy wczoraj z M. na kolejnym szczepieniu naszego dzieciaczka. 
Kolejne kucie, kolejne marudzenie, nie przespana noc. Nie wiem jak Wasze pociechy znoszą takie wątpliwe przyjemności bo moje bardzo. 
Na szczęście kolejne takie spotkanie z Panią Pielęgniarką za kolejne ok. 2 miesiące.

Dziecię me ku mojemu zadowoleniu całe badanie przez Panią Pediatrę zniosło wspaniale, nie marudził, nie popłakiwał a wręcz odwrotnie czarował, uśmiechał, głużył. 

Prawdziwy Czaruś z tego Mojego Syneczka

Tata stał u mojego boku w każdej chwili gotowy na ratunek naszemu niemowlakowi ale z każdą minutą badania pojawiała się iskierka dumy i radości. Powoli ciężar spadał nam z ramion.
Synek zdrowy, nic mu nie dolega, okaz zdrowia. 
Pani Pielęgniarka zmierzyła mojego Skarbka i powiedziała z uśmiechem 70cm
Waga też super 7kg
Rozwija się prawidłowo. 
Nadal mam karmić piersią pomimo tego, że maleństwo coraz częściej spożywa mleczko zastępcze. Niestety głodomorek mój domaga się większej ilości mleka a moje mleczko mu nie wystarcza. Za mało produkuje.
Mam dziecko nadal karmić. Dopiero ok. 6miesiąca mam wprowadzać posiłek stały a także go nie dopajać. 

ZALECENIE: CYC I TYLKO CYC
NIE MA NIC LEPSZEGO NIŻ MAMUSINA PIERŚ:-)

Po powrocie każdy z dziadków został po informowany przez mojego M. o wadze i wzroście jedynaka. Duma, duma i jeszcze raz duma.
Niestety na małym kolanku jest opuchnięcie po zastrzyku, lekko za czerwienione, twarde. Szkoda mi małego ale ma to mu pomóc. 
Nie zaszkodzi mu, wzmocni a w momencie kiedy złapie jakieś paskudne choróbsko pomoże w szybkim pożegnaniu choroby.

Tak więc mam co nosić, o tak kochanego ciałka nigdy za dużo. Ubolewam tylko nad tym, że mojemu kochanemu Niuniowi kochana, ulubiona łysinka z tylu głowy pokrywa się meszkiem. Meszkiem, który drapie, przyjemnie drapie.
 KOCHAM TO!!!!!!!! 

A Wy kochane Mamusie co kochacie w swoich Skarbach?
Może oczy, usta, malutkie paluszki?
Ja wiem, że kocha się całe ciałko ale są takie miejsca za rezerwowane tylko dla nas!!!!!!
Tylko my tam całujemy, dotykamy, u mnie właśnie jest ta mała okrągła łysinka, która niestety z każdym kolejnym dniem zanika.

A o to na dowód moja uwielbiona łysinka:-0
 Prawda, że seksowna?



2 komentarze :

  1. Rajtuzy to ma po prostu obłędne ten PAN 7 KILO <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bezzębny uśmieszek i nosek :)

    a rajtuzki to u mnie po prostu ostatnio hit, nic by nie było, tylko że mamy same typowo dziewczece, a nie mam jak do sklepu zajść aby chłopięce zakupić.

    OdpowiedzUsuń